Dålig uppdatering...

Jag ber om ursäkt för det - eller inte! Haha, verkligen inte. Idag har varit en lång dag - menar verkligen lång. Det kan Elin intyga. Men jag överlevde, och som tack får jag sovmorgon i morgon - SÅ VÄLFÖRTJÄNT! Träffade Elin och snackade lite efter jobbet. Gick på promenad och precis när vi satt i en rutchekana och skulle åka ner så började det blixtra! Haha, då var vi inte stora på jorden. Roligt hade vi dock, och seriösa samtal som alltid!

Som sagt, tackar för sovmorgonen i morgon! En hel underbar timmes extra sömn blir det. Det är vad jag kallar lycka! Kan behöva inför pest och kolera lördagen som väntar! Skönt att det är sista lektionen. Men innan vi tar hand om lördagen så måste vi ju överleva fredagen! Right? För trött för att veta vad jag skriver just nu....

Så goodnatt Sverige!
L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0