Dagens ros...

... går till mig! Har varit en väldigt duktig Au pair idag! Även fast jag var lite sjuk och hade behövt sova hela förmiddagen när barnen var på Daycare, tvingade jag mig att dammsuga! Sen städade jag köket efter maten en stund! Och så lagade jag maten - och diskade efteråt! Och plockade ut ur diskmaskinen! Bra jobbat Linda(klappar lite på axeln)

Är helt utslagen dock. Mycket värme/sol/förkylning/inte helt okej mående som sätter press på orken! Men - som den duktiga Au pairen jag är får jag sovmorgon i morgon - till 7:30!!!!! En väldig skillnad emot att börja 6:00. Jag tackar och ser nöjd ut. Ska slänga mig i soffan och se en film och sen gå och lägga mig!

L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0