Brunbrända ben och linne!

Det är inte varje dag man kan gå ut och sätta sig på trappen i bara ett tunt långlinne kl 23:00 en kväll i maj och faktiskt tycka att det är helt okej varmt! Satt där och funderade lite - det knakade säkert så högt att hela kvarteret hörde! Haha, whatever! Finns ju inte någon som tror jag är normal här så!

Åkte till poolen förut, tog med mitt lilla monster. Usch han är verkligen bara föööör söt! Och så hittade vi fin fint ögongodis! Det togs varmt emot! Bättrade även på brännan en del! Kommer bli många dagar vid poolen! Blev en sväng förbi Sandy Point State Park där det blåste svinkallt! Drog hem och såg en film.

I morgon är det söndag! Skype med mina föräldrar och sen blir det troligen Harbour Hurricane! Känns som om jag bara flänger och far hela tiden. Tror även jag ska svänga förbi Target så jag kan köpa en liten pool som vi kan ha på gräset här! Men, det är en annan dag - nu ska jag sätta mig ner och skriva lite grann!

L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0