Brev

Släpp det som hänt och sudda ut det du känt
Glöm allt det vi aldrig haft (glöm mig, glöm mig)
Glöm, glöm, glöm mig om du kan

Så tro mig, tro mig, de var aldrig illa ment
släpp mig, släpp mig, innan det är försent

--

En kväll med Elin, Fro yoo, target och bio! Känns som ett bra sätt att spendera fredagskvällen på! Och nu sitter jag här i min säng och filosoferar! Ska åka till gymmet och flytta över betalningen till mitt Amerikanska bankkonto när jag vaknar, så ska jag väl kanske inte göra så mycket mer den dagen kan jag tänka mig! Gå ut och gå, lösa lite korsord, spela på min ostämda gitarr och umgås med familjen antar jag!

Söker en brevkompis till, någon som ställer upp?

L,

Kommentarer
Postat av: David

räknas det om jag trycker in mitt namn i emmas brev. har du en till brevvän då? :P

2011-05-14 @ 13:54:26
Postat av: Anonym

gärna!

2011-05-15 @ 16:26:45
Postat av: Anonym

Gärna!

2011-05-15 @ 16:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0