Blast from the Past!

Startade min lördag på bästa tänkbara sätt! Med min alldeles egna Emma pemma i telefonen! Gaaah - jag har saknat att prata med dig! Sa väl kanske inte speciellt  utan mest pratade på om nutid och framtid och lite annat! Så nu är jag helt varm i kroppen av kärlek hemifrån!

Idag ser det ganska soligt ut! Så blir till att åka till Poolen med Elin sen. Tror även det blir picnic senare ikväll! Men jag tänker inte stressa någonting idag. Det är min lediga lördag och jag tänker bara ta det lugnt! Ser fram emot nästa vecka! På måndag ska vi alla åka till stranden(jobbar inte) och på fredagen åker vi till Niagara Fallen! Så jag jobbar bara tre dagar nästa vecka! Fint!

L,

Kommentarer
Postat av: Malin

Allting låter underbart :D saknar dig!

2011-05-28 @ 19:04:48
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0