Allt på en gång!

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

..


Jag vet allvarligt inte vad jag ska skriva om längre! Ingen som undrar någonting, ingen som säger någonting - varken snällt eller elakt. Och let's face it - AuPair livet är inte jätte händelserikt. Inte när man jobbar iaf. varje vecka ser nästan likadan ut, men om det är vad ni vill ha så inte mig emot! Det kommer jag snart kunna skriva i sömnen! Tänker inte haka på årets trend(varje år dock) och hetsa om vikt. ALLA andra gör verkligen det.

Men, S kom förbi med barnen idag på eftermiddagen - hade väldigt trevligt. Så himla skönt att kunna prata med någon vuxen på dagarna. Och barnen hade jätteroligt som vanligt så det blev en hit. Slutade jobba runt fem, och sen har jag bara slappat. Borde plugga - får göra det i morgon. Torsdag och fredag kvar på veckan - tiden bara försvinner. Sju veckor till mamma kommer i morgon! LOVE IT!! Nu ska jag lägga mig och titta på "i rymden finns inga känslor" - brukar jag göra när jag tänker på lillebror!

L,

Kommentarer
Postat av: Eeckis

<3

2011-05-19 @ 10:54:18
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0