Whot?!

Alltså, det är redan torsdag!? What's happening? Jag har totalt förlorat kontrollen över tiden. Allt bara flyger! Idag ska vi ta oss iväg till en lekplats nere vid Navy, om jag hittar dit?! haha. Så får vi se. Ska bli jättefint väder, så hoppas på mycket utetid! Måste klura på vad det blir till mat också? hum..

I övrigt så är det Zumba med Cassandra som gäller ikväll. Skönt. Sen ska jag hem och sova direkt. Så jag kan vara pigg i morgon när det är fredag! Skänker en tanke till min kära mor som varit sjuk i veckan igen! Inte bra. Du får äta mycket vitaminer lilla mamma! Haha. Hoppas du mår bättre nu!! Skype på lördag by the way? Typ runt tre eran tid?

Love L,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skype blir bra på lördag. Ska köpa alla sorters vitaminer och förebyggande grejer bara jag blir hyffat frisk igen.

2011-03-17 @ 12:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0