Walk outside!

Time to go toooooo bed! Ska bli såååååå skönt! Men, dagen har varit bra. S kom hem tidigt så jag fick sluta. Åkte och hämtade A vid metron för att hjälpa till lite. Sen fick vi grillat. Ooooh, it was GOOOD! älskar grillat. Sen bestämde jag mig för att gå ut och gå. Blev lite mer än en timme. Är ju ingen ute om kvällarna här?! kanske beror på att det inte finns några gatulampor? Men sjöng högt för migsjälv och försökte se vad som fanns framför mig!

Pratat lite med Susanna också. Vi funderar på att läsa en kurs om Niagara Fallet, då läser man tre lördagar först, jag i DC och hon i NY, sen om vi har förstått det rätt så åker man tillsammans dit bort. Vore skitroligt. Jen och Jacqui verkar också på! Så vet jag ju att Elin och Marieke ska läsa den. Grymt!

Men nu måste jag verkligen sova, Barnens första dag på Daycare i morgon!
Love L,

I am what you see
I am not what they say
but if I turned out to be
could you love me anyway
Stading anonymous
hoping your heart
we'll just wake up and ask for me by name
Maybe someday you will ask for me by name
just not today


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0