Everyday!

This road is anything but simple
Twisted like a riddle
I've seen high and I've seen low
So loud, the voices of all my doubts
Telling me to give up
To pack up and leave town

But even so I had to believe
Impossible means nothing to me

So can you lift me up?
And turn the ashes into flames
'Cause I have overcome more than words will ever say
And I've been given hope
That there's a light on up the hall
And that a day will come when the fight is won
And I think that day has just begun

Somewhere, everybody starts there
Counting on a small prayer
Lost in a nightmare
But I'm here and suddenly it's so clear
The struggle through the long years
It taught me to outrun my fears

And everything that's worth having
Comes with trials worth withstanding

--

Minst en gång per dag sittar jag och funderar på vad mina föräldrar gör just precis på det klockslaget. Minst en gång per dag så funderar jag på vad som hänt om jag inte kommit iväg. Minst en gång per dag så saknar jag någon för mycket. Minst en gång per dag funderar jag på hur livet kunde vara om man gjort andra val, och minst en gång per dag så ger jag migsjälv en liten klapp på axeln, och är tacksamt över att jag är den jag är idag.

På en månad hemifrån har jag träffat några otroliga människor, som gjort ett enormt intryck på mig. Jag har fått sett en värld som gett mig nya ögon att se med. Jag har fått blivit en del av en ny, helt fantastisk familj och jag har fått möjligheten till att kunna göra någonting, bara för mig. Riktigt själviskt är det, men det måste man få vara. Jag vill inte vakna upp en dag och fundera på "tänk om".

Som den filosof jag är, tar jag mina tankar och lägger mig nu.
Och om jag känner mina nära och kära rätt hemma i sverige,
så sover ni redan sött i era sängar!

Sweet dreams!
Love L,


     
Mamma ville se min väska som jag köpt! Så där är den! kostade 25$
Tröjan köpte jag idag, supermysig, 9.50 $
Och den gula påsen fick jag på köpet, ska bli våran söta picnic påse tror jag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Är det du på påsen? ;) söt. saknar dig!!

2011-03-03 @ 20:29:18
URL: http://edwill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar väskan och tröjan samt sötaste lilla påsen till!!! Kul med lite nya saker. Kram

2011-03-05 @ 16:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0