Typ... TUSEN BRA!

Haha. Efter arbetsdagen idag så tog jag min väska och åkte till Big Vanilla(ett gym), där jag mötte upp med Elin och Cassandra! Skulle skaffa gymkort idag. Haha, gymmet är helt sjukt stort, och de flesta grejerna som finns har en egen liten tv skärm som man kan titta på, när man t.ex springer.

Vi träffar iaf någon snubbe som stället TUSEN frågor om allt möjligt. Hur vi hittade det, vad vi vill få ut av träningen, varför vi vill träna o.s.v. Iaf, allting verkar super. Finns ju pool också, så man kan simma då och då! Vilket vi gjorde idag! Sjukt skönt. Jag gillar iaf gymmet stenhårt! Nu är det ju bara vänta på samtalet så man får göra alla tester. Haha, helt sjukt. Berättar mer om det när jag fått göra det :P

Är nöjd efter idag, kryper ner i sängen och tänker sova med gott samvete!
Sweet dreams America!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0