Trivs jag?

Folk frågar inte mycket alltså. Men en fråga som kommit några gånger är om jag trivs här? Det gör jag. Big times so to say! Familjen är som tidigare nämnt underbar. Snälla och trevliga och omtänksamma! Staden och allt runtomkring är också fantastiskt. Det känns ändå lite svenskt över det hela, om man nu kan säga så. Har ju faktiskt lite skog och natur nära! Haha, och jag har hittat några vänner här som jag tycker om att umgås med, som får vardagen att passera lite snabbare ibland!

Men så är det ju så, att man egentligen bara har "ett hem". Där man har en absoluta trygghetspunkten. Där man faktiskt har allting. För mig är det hemma hos Mamma och Pappa. Det huset kommer alltid vara lite mer hemma än alla andra platser. Även såhär på äldre(?) dar så känner jag så. Ingenting kommer bli mer hemma än hos Mor&Far!

Blir träning snart. Så illa tvungen.
Vill egentligen bara soooova!

Love L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0