They say...

Ligger i min säng och tittar på MTV. Teen mom som går just nu! Efter jobbet idag så tog jag en powernap på 20 minuter, sen gjorde jag mig i ordning och åkte till Mallet! Möte Elin och Therese för att käka middag på Cheesecake factory. Åt en jättegod kycklingmacka. Blev proppmätt! Så vi köpte med Cheesecaken hem. Testade deras 30th anniversary chocolate cake cheesecake - den är sjukt god. Och supermättande. Så typ 3/4 kvar av den till i morgon! Mums.

Ligger och funderar rätt mycket. Känns så himla bra att jag kan prata med A om allt. Det gör allting så mycket lättare - speciellt när det tar emot lite ibland. Men har fått lite bra nyheter idag. Mamma har börjat kolla på resor hit!!! Ser ut som om hon kommer den 7/7 just nu, så det är bara typ 100 dagar kvar! Åååh vad jag längtar! <3

Men jag tror jag ska försöka sova.
Love L,

Forgive, sounds good.
Forget, I'm not sure I could
They say that time heals everything
But I'm still waiting

Dixie Chicks - Ready to make nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0