The easy thing...

"Falling in love is the easy thing, it's falling out of it that's the hard part"

Jo, det är väl egentligen sant, eller? Även om man går vidare så bär man det inom sig. Det tar tid, och det måste vara okej att det tar tid. Folk tror att det är någonting fel om man inte glömt saker på direkten, det är dem som har fel. Ta all den tid ni behöver, för en dag kommer den underbara känslan igen, och då gäller det att man är redo! Att man bearbetat allting på riktigt, och inte bara låtsas!

--

Jag lever, tro det eller ej! Va en lång dag igår med mat på Nandos(sjukt gott) lite shoppande och andra nödvändigheter, häng på hotellet, förfest, utgång, nattmat, försök till att sova, sjuuukt mycket skrik och skratt, även lite tokigheter och problem, sömnen infann sig äntligen vid 06:30 i morse. Stooooort tack till Cassandra som hämtade mig, du är min ängel!!

Idag när jag kom hem, vid halv tolv, la jag mig i min säng och jag somnade. Och sen sov jag, jag sov och sov och sov, tills mina söta små gullungar kom inspringandes vid halv sju och sa att det var mat! Riktigt gott med det första målet mat för idag. Så nu ligger jag här igen. Tänker snart lägga mig och sova gott inatt. I morgon är måndag, Elin kommer äntligen tillbaka och Cassandra och jag ska träna. Usch, inte varit en bra helg så sett. Fyy Linda!

Hoppas ni alla har det bra! I'm alive!
Love, L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0