That's just me...

Har varit en intressant helg. Hade sjukt trevligt med Cassie och Hedvig i fredagkväll/lördag förmiddag! Lite scrapbooking och skratt, samtal och lite shopping. Sen njöt jag lite av ensamheten, färgade håret och städade lite, innan det blev barnvakt och mys med mina små monster! Åkte till Cassandra senare den kvällen, men kom hem efter bara någon timme! Var defenitivt inte min grej, var nog psykiskt för gammal för det!

Vad är det jag är för gammal för då? Jo, riktiga fester som eeeeeeeeeeenbart verkligen går ut på vem som blir fullast, och vem som gör bort sig mest. Folk drack så mycket att man inte längre kunde hålla reda på ditt och mitt. Det gjordes en hel del här och var. Folk grät, och de spydes och jaa, en riktig jävla fyllefest. Och det är helt okej att ha såna, och att tycka det är sjukt roligt, men - jag känner inte riktigt att det är min grej längre.

Nu kommer jag säkert låta grå och tråkig, men jag tycker det är sjukt mycket trevligare att kunna sitta och prata, dricka lite lagom och faktiskt kunna vakna upp dagen efter och kunna köra bil innan klockan slår 18:00. Jag säger inte att det är fel, säger inte att det inte är roligt att släppa loss ibland, säger bara att jag faktiskt börjar känna mig obekväm i de situationerna.

Men, idag slappade jag länge innan jag ens klev upp ur sängen! Blev lite frukost innan jag åkte till Cassie där det låg ett gäng utslagna flickor. Efter ett tag åkte alla hem utom jag. Så vi pratade lite innan hennes barn kom hem. Hjälpte tjejen att gå igenom hennes garderob och käkade lite Pizza. Sen åkte jag till Baltimore och hämtade Elin och hennes kompis. Har varit en slapp, men bra dag idag!

Nu tänker jag gå och lägga mig. Skriva lite i min bok!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0