Teen mom.

Börjar få slut på filmer och serier att se på datorn. Så nu blir det allt jag kan hitta online. Kollade in MTV och såg att man kunde se Teen mom. Det är ganska intressant att se på. Hur stor skillnad det kan vara och allt annat som händer i tonåren. Snart färdig med alla de avsnitten, då blir det "My life as Liz"

Denna eftermiddag har jag verkligen bara slappat. Min mage vill inte riktigt samarbeta, så har inte velat ge mig ut och göra en massa. Och ingen träning i morgon, måste få ordning på ryggen, så blir långpromenad istället. Blir nog bara till att vara hemma i morgon gissar jag på. Alla ska bort. Kan vara skönt. Käka med familjen, långpromenad och sen somna tidigt!

Sweet dreams!
Love L,

Kommentarer
Postat av: Malin

hörde att du ska hem i sommar?! :D

2011-03-25 @ 11:18:56
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0