Sweet silver lining

Well I'm going home
Downhearted and hoping
I'm close to some new beginning
I know there's a reason for everything
That comes and goes

But so many people are looking to me
To be strong and to fight
But I'm just surviving
And I may be weak but I'm not defeated
And I'll keep believing
In clouds with that sweet silver lining

And I won't give up like this
I will be given strength
Now that I've found it
Nothing can take that away

--

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om? Haha. Åkte och träna förut. Skitfint att sitta på cykeln och titta på NAVY CSI samtidigt! Men nu blir det vila i morgon, sen köra onsdag torsdag och fredag! Tror det är en Zumba klass på förmiddagen. Sjukt sugen på att testa det. Känns som om det är någonting för mig! Men först är det tisdag. Och det betyder att jag och barnen ska åka in till DC och gå på Zoo med Bästa Ida! Vi saknar henne allihop här!

Har varit mycket som rört sig i huvudet på mig den senaste tiden. Det blandat med den enorma trötthet som infunnit sig de senaste dygnen gör att man ibland kan känna sig lite tom och ensam, fast det egentligen är tvärtom! Var längesen man hörde om någonting som hände i det avlånga landet lagom. Antingen så händer det ingenting, eller så är det lite "out of sight out of mind" så att säga.

How ever, to tired to dig into that any deeper at this moment!
It's 21:25 and i'm turning the lights of, and are going to sleep!
Sweet dreams America, Sweden and My friends out in the wide world!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0