Svenskkväll

Underbart! Bara svenska tjejer, svensk mat, svensk efterrätt, svenskt godis, svenska gifflar, singoala, ballerina, svensk musik och svenska samtalsämnen! En helt totalt lyckad svensk kväll med många trevliga och snälla svenska flickor! Just nu är jag en nöjd svensk tjej som behöver få lite sömn!

Love L,

Och jag blev född i en småstad.
Jag växte upp, blev kär i en småstad.
Hur jag än vrider och jag vänder mig
så kommer allt tillbaka igen.

Och allt jag kan är spår från en småstad
Och allt jag gör beror på en småstad
Hur jag än böjer och jag vänder mig
så blir det till småstad igen.

Och jag andas luft från en småstad.
Det är bara skog och mark och en småstad.
Hur jag än vrider och jag vänder mig
så blir det till småstad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0