Suuuuuunshine!

Trodde det skulle regna idag? icke då! Sool, men inte så varmt än så länge. Men jag kör på cityshortsen iaf! Great. Ska bara blåsa håret så är jag färdig sen! Åka till Metron och vänta på Jen inne på Metrocenter. Får se hur tidig jag blir. Kanske går upp en sväng och vandrar lite innan hon kommer. Eller åker vidare. Beror lite på hur jag mår, metron får mig åksjuk. Var  några år sen jag kände den känslan. Men ikväll för vi DC farligt, och tillbringar en skön natt i en hotellsäng! That's how we do it!

Have a great weekend! TTYL!
Love from your one and only, L

Kommentarer
Postat av: Malin

trevlig helg!

2011-03-19 @ 14:56:21
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0