Smores!

Yeah, haft möte med min grupp ikväll. Träffades hemma hos Meaghan och hade lite trevligt! Grillade smores, det är marsmallows, choklad och graham kex. Faktiskt ganska gott! Har lite samtal och sånt också. Skönt att träffa lite folk bara! Sen åkte jag till Target och gjorde slut på nästan halva lönen på en gång. För 600 kr fick jag en ny skjorta, ett par svarta cityshorts, en svart kofta, ett par nya ballerina skor, ett läppstift och fyra ögonskuggor. Helt klart godkänt tycker jag!

Ska faktiskt gå och lägga mig snart! Och klockan är ju inte ens tio!? Men jag ska vara redo 09:15 i morgon. För då går bilen! Shit, sen träffa Jen på Metrostation och fundera på vad vi ska göra fram till det är dags att checka in på hotellet, gå till någon "drugstore" och handla lite och sen börja kvällens bravader! AWESOME! Så tyvärr, ni trogna läsare så kommer jag inte uppdatera fören på söndag kväll. Kanske slänger in ett snabbt inlägg i morgon bitti! Men, vad spelar det för roll? Är ju bara min älskade mor som ger någon respons på någonting! So you won't miss me that much!

Sweet dreams!
Love L,

PS: Kollade migsjälv i spegeln förut, sjuuukt lik min mamma börjar jag bli. Galenskap eller vara ren längtan?! Whatever! I want to be my mom when I grow up!! Just so you know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0