Sleeep!

SKULLE KOMMIT IGÅR, VET EJ VAD SOM HÄNDE!!

--

I could really need some! Haha. Hade en helt underbar dag på Zoo idag med barnen och Ida. Gick runt och tittade på alla djur, lekte lite och hade allmänt trevligt tillsammans! Blev verkligen en heldag. Åkte runt nio på morgonen, och kom hem strax efter fem. Ujuj. Kändes i benen att man gått idag, så jag skippade träningen!

Istället så följde jag med Cassandra och hennes kompis Sanna ner till Downtown. Vi tänkte vi skulle käka ute, "Fat Tuesday" är tydligen en ganska stor festdag här? Men det var ganska dött, så vi åkte till Cheesecake Factory och käkade middag där. Myycket gott säger jag bara. Sen åkte vi hem, med endel matlådor! Haha. Väl hemma ser jag att A har sparat en semla åt mig i kylskåpen?! Hur underbart är inte det. Tack så hemskt mycket. Så jag syndade lite. Är väl bra, med tanke på att alla vägningar, mätningar och prov är i morgon? Svullen som en gris kommer jag vara!

Imorgon så är det Onsdag, barnen ska på Daycare, och jag till gymmet då. Sen blir det hem och käka innan vi ska åka iväg på playdate hos min Lcc Meghan. Ska faktiskt bli väldigt trevligt. Kul för barnen också att träffa några i sin egen ålder och leka lite på hemmaplan! Bullbak på kvällen? Troligen!

Sjukt trött nu iaf! Så blir till att sova!
Jag vill ha breev Sverige!!!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0