Saturdaynight.... Live

Sitter just nu inne på Cassies rum och gömmer mig. Hade en jätte mysig kväll med barnen. Käkade mat och tittade på tv. Blev lite popcorn och gott att dricka också. De var som två små änglar och vi hade en jättetrevlig kväll. När de väl hade somnat så plockade jag undan lite och så när plötsligt föräldrarna kom hem, de hade bara käkat och åkte hem igen sen.

Så jag gjorde mig i ordning och åkte till Cassies, hon har en liten tillställning ikväll. Men när jag kommer hit så får jag reda på att någon druckit upp min sprit, så där försvann mitt partyhumör lite. Amerikanare har svårt att skilja på mitt och dit! Men folk där nere verkar ha roligt! Det försvinner byxor här och var, och tisslas och rasslas väldigt mycket.

Hoppas ni har en trevlig kväll
Love L,

--

uppdatering: Åkte hem, är ganska nöjd över att så sova i min egen säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0