Såå skönt!

Haft en totalt underbar dag som mest spenderats utomhus! Åkte till en lekpark downtown i Annapolis med barnen på förmiddagen. Jättestor med allt man kan tänka sig. Barnen hade jätteroligt! Sen blev det käk och sova för den lilla, och efter det spenderade vi hela eftermiddagen på våran tomt! Snacks ute, kollade på grannskapets "St patricks day parade", och cyklade lite. Uuuunderbart!

När de åkte för att hämta A så gick jag till baksidan och började bolla lite med fotbollen, lite teknik finns kvar. Pratade lite med Susanna i telefonen samtidigt. Sen la jag mig på en filt på framsidan och löste korsord. Lyssnade på lite musik. Pratade med grannen och sånt. Familjen kom hem och vi var ute tills S var färdig med maten, grillat! Mums. Sen kom jag äntligen iväg till gymmet med Cassie! Känns bra nu. Förtjänar en god natts sömn!

/ L

PS, grattiis storebror på 27årsdagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fantastisk dag ni haft! Här har vi fått 20 cm snö i natt och det snöar fortfarande. Tur att vi inte lagt undan snöskoveln! Funderar på att låta Robin skotta eftersom Miffo ska bo här i helgen, fast det kanske inte är så snällt!

2011-03-18 @ 10:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0