Rastlös!

Var länge sen jag kände mig rastlös! Haha, eller inte rastlös. Men att jag faktiskt har tid över, när jag inte är sjukt trött. Så jag tänkte att jag skulle ta fram min sudoko tidning och gör lite hjärngympa. Det är aldrig fel. Haha, tänkte även ge er en lista på de saker som jag kommit på som skiljer Usa och Sverige!

- Man får svänga mot rött?! Om man ska svänga höger, och ingen skylt finns som säger annat.
- De flesta bilar är Automat. I miss växelspaken!
- Samhället bygger på att du har tillgång till en bil.
- Lokal/landsortstrafik i form av buss är inte obefintlig, men näst intill.
- Bensinen är BILLIGARE!
- Och det västa: DET FINNS TYP INGEN LAKRITS!(de som man kan hitta, är sötlakrits, uew!)

Hum, Ja det får väl räcka så länge. Haha. Hade egentligen ingenting att skriva, därför ni fick den listan! ;) Men jag hoppas alla familjerna Persson, Gardell, Kaukonen och Andersson/Bertilsson har det så trevligt på sin italienska uppladdningskväll inför resan! Själv tar jag snart mitt pick och pack till Cassandra för en kväll med huttub badande, käk och allmänt mycket trevligheter!

Love L,

Kommentarer
Postat av: Malin

har du inga turkisk peppar kvaR? :P puss

2011-03-06 @ 09:56:18
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0