Oooh, gullunge!

Gjorde lite ont i hjärtat idag att lämna den lilla på daycare! Han kramphöll mig runt halsen och började gråta för att han ville att jag skulle stanna. Så kom läraren fram och berätta att han brukar prata om mig hela dagarna och bara väntar på att jag ska komma och hämta honom, är inte det fantastiskt att höra?! Måste ju betyda att jag gör lite rätt!

Men, ska försöka glömma det för några timmar, snart dags att ta mig till gymmet för att göra alla tester och svara på alla miljoner frågor om vanor och mat och sånt skit. Skönt att få det överstökat! Men blir nog ingen träning idag. Just nu vet jag inte hur jag ska hinna med allting. Vill umgås lite med familjen också, så om det blir träning i morgon så får det bli efter middagen med dem. Får se, kanske vilar två dagar och kör lite stenhårt på fredag!

aja, time to go
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0