One more day

En helt vanlig dag precis som alla andra. Har precis varit ute och känt lite på den friska sköna luften. Man känner genast att man får lite mer ork. Som om huvudet slappnar av när man kommer ut. Har varit en ganska bra dag idag. Gjorde väärldens godaste mos idag?! Shit jag är bra. Från början dessutom, och med en såndär press? träningsvärk!

Lite tråkigt att man slutar så pass sent faktiskt. Ingen som är vaken från sverige. Och på dagarna när jag är ledig, då jobbar alla. Eller går i skolan. Och med de som inte klarar av/orkar skriva brev heller är det ganska svårt att hålla kontakten med. Just to let you know. Längtar tills jag får brev här borta! Borde få ett från Malin på fredag. Hoppas!!!!

Nu ska jag spela gitarr, försöka iaf! Sen hämta A, sen familjemiddag!
Your L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0