Ojoj...

Ibland undrar jag om det är jag eller barnen som behöver sova middag! Haha. Idag fick den stora falla i sömn ett tag också, har blivit många tidiga morgonar! Så har plockat lite och städat undan. Va hos Cassie förut, orkade inte gymma efter passet igår. Så vi gjorde lite ärenden, sen hängde vi hos henne, drack lite varmchoklad och såg på tv! Grymt skönt.

Ikväll ska vi nog ta oss iväg till Elin P. Alltid lika roligt att få se någon annans hus! Haha, Så får se vad vi kan tänkas hitta på. Ska iaf inte hem för sent. För i morgon börjar jag vid kl 06:00 :O så jag kanske förtjänar att sova middag?! hum, ska plocka lite i mitt rum nu, sen sätta mig där uppe och vänta!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0