It's true!!

Haha, mamma tror inte på att jag käkar hallon :P haha. Jag har kommit på att jag var väldigt kräsen hemma. Men det är ju bara för att man har det där som man är van att äta hemma. När man kommer till en ny familj, som har andra vanor så måste man ju prova sig fram. Och det mesta som jag testat nytt tycker jag om. Faktiskt - haha. MEN! I måndag testade jag någonting som INTE föl mig i smaken idag heller - TOMAT! Usch. Går inte. Men jag har ju smakat.

Idag är det soooool. Dock typ bara 7 grader. Men i morgon ska det bli typ 15! Totalt ostabilt väder är det iaf här! Men vi ska nog ta på oss och sen vandra bort till lekparken. När jag slutar idag ska jag soova. Sen efter maten bär det ut på lååångpromenad! Men folk här vet ju typ inte vad reflex är, och gatulampor - ha, de som finns är lätträknade! Men då är det ju tur att vi bår i ett område med massor av gator som man kan vandra, och som tidigare nämnt så går ALLTING här upp och ner. Backe upp och backe ner. Blir träning för benen. I morgon blir det skaffa gymkort, och på torsdag simning! LIKE A LOT!

Love L,


Ta dig i akt för den man som ingenting har att förlora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0