In my head!

Malin undrade lite vad det var jag tänkte på. Att svara på den frågan är faktiskt rätt svårt. För tro det eller ej så vet jag ibland inte vad jag funderar på! Men just nu sitter jag faktiskt och tänker på skolan. Hur det kommer bli att behöva gå ensam. Ibland under dagarna så glömmer jag bort verkligheten, den där hemma. För det känns lite som om man är i en fantasivärld här borta. Så jag är både orolig,förväntansfull och spänd inför vad som kommer hända när jag väl återvänder!

Men just nu orkar jag inte tänka på det, så ska gå upp och umgås lite med min "familj" och sen ska jag ta mig till Target för att fördriva lite tid med Cassandra och Elin! Prata lite skit och bara slappna av! I morgon är det fredag. Sista arbetsdagen på veckan. Blir att träna på förmiddagen! Stenhårt, ska kolla vad det finns för pass som man kanske kan gå på. Så får vi se vad helgen bjuder på!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0