Ikea!

Har varit en lugn och skön dag. Stackars lilla A blir inte bättre. Så blir till att ta det lugnt i morgon med. Men, den lilla körde vi iväg till dagis iaf! Och sen hade vi mys i soffan framför en film. Hämtade den lille och sen åkte vi och hämtade mamman också. Käkade lite och försökte sova middag med den lilla, undra om det var jag eller han som ville sova? Haha

Ska nog till Ikea idag. Men, då måste jag ju kunna få tar på personerna i fråga också. Det finns två personer som ALDRIG vill svara i telefon, och dessa råkar vara mina två bästa vänner här borta. Varför?! Haha. Aja, hoppas de hör av sig, annars får jag väl sitta här hemma själv och lösa korsord då!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0