I natt jag drömde...

Någonting helt sjukt. Haha, och när jag väl vaknade så var jag tvungen att kolla så det verkligen var en dröm. Annars hade det verkligen varit läge att gå under jorden ett tag! Haha, och som den deja vú man förtjänar så hör självklart personen i fråga som var med i drömmen av sig precis när man vaknar. Men nu sitter jag här. Vet att allting bara var en dröm - och hoppas det inte är en såndär dröm som man kan känna att man upplever i verkligheten sen. För då kan detta bli ett låååååångt år!

Men, fredag idag! Känner mig lite bättre till mods än igår måste tilläggas
Daycare för barnen sen ska vi åka och plocka upp S på flygplatsen!

All my love to you!
Yours, L

Kommentarer
Postat av: Malin

man ser knappt vad det står på dina rubriker, lite mörk färg... :P

2011-03-11 @ 14:09:09
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0