I can only say...

ZUMBA! My ass is killing me! Sjukt skoj var det, och sjukt jobbigt. Ett träningspass på alla nivåer - Awesome verkligen. Riktigt nöjd över att jag valde att gå. Aja, Familjens bästa vänner var på besök under kvällen. De har köpt ett hus jättenära oss - vilket är sjuukt bra, för dem har också en Au Pair. Har träffat honom förut, trevlig pojk. Kanske man har någon att ha playdates med. Ibland är fantasin för vad man ska göra med barnen inte stor!
Nu ligger jag iaf i sängen, och njuter. Tog mig en soppa efter träningen. Och jag klarade av att gå igenom Safeway utan att handla någonting! Även om glassen verkligen skreek efter mig! Och så fixade Cassie och jag enorma vuxenpoäng när vi skaffade oss rabattkort! Men vi fick ingen såndär rolig bricka som man händer på nyckelknippan - minuspoäng Safeway.

Precis slagit på New moon. Alltså, jag är lite småkär i hela Twilight serien. Men det gör lite ont att se på den här filmen faktiskt. Nog för att det kanske är den sämsta, men det beror ju inte på det! Den påminner om första lägenheten, ute i Oden. Brukade titta på den filmen varje kväll i flera månader - när jag väntade på att.... JA ni ser kanske var jag vill komma med det här. Whatever?! Not like you care! Så nu ser jag djävulen i vitögat och ser på den ändå! Önska mig lycka till!

Love L,

It doesn't matters what people say,
Belive in yourself and follow your heart!

Kommentarer
Postat av: david w

du behöver ju inte ta med barnen på playdate! :)

2011-03-30 @ 06:14:27
Postat av: Malin

åhh zumba är roligt :)

2011-03-30 @ 20:05:19
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0