Goodbye my friend!

Idag åkte vi ner till Virginia och vinkade hejdå till Ida, som åkte hem till Sverige. Och som lovat så stod jag för tårarna, även om de inte alls blev så många som jag trodde från början! Underbara människa. Hoppas du läste brevet under flyget! Och att du får en uuuuunderbar tid i Sverige! Räknar med att vi ses innan detta år är slut, det hoppas jag du vet!

Sen åkte vi iväg och käkade lite. Ville inte ge oss ut i öde trafiken som härjar på Beltwayen mellan fyra och sex på eftermiddagen! Sen blev det den långa resan hem, som tar nästan en timme. Väl hemma springer jag bara ner och slänger på mig träningskläder och drar iväg till gymmet! Tränade livet ut mig! Cykling, trappbestigning(sjuuuukt jobbigt) och så självklart expressen, det är en styrketräningsrunda med tolv maskiner som går igenom alla muskelgrupper. Underbar känsla i kroppen, det var till och med jobbigt att styra bilen hem. Hoppas på att vara någolunda fit till jag kommer hem!

Nu ska jag sova!
Love L,

Ps: TACK CHRIS FÖR ATT JAG FÅR LÅNA DIN GITARR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0