Gitarr!

Okej, sen jag slutade, vilket var ungefär vid fem har jag suttit med gitarren i näven non-stop. Detta har resulterat i att jag nu kan två hela låtar utantill, en tredje på g, och så gjort några försök på en fjärde. Godkänt? Vad säger lillebror?! Okej, det är inte världens snabbaste låtar, men hallå?! jag började ju idag. Måste dock införskaffa mig en såndär tjosan som man sätter över gitarren! kan inte vara så dyrt eller?

Var skönt att spela gitarr. Men fick lite nackspärr efter ett tag kändes det som. Så nu lägger jag ner för idag. Väntar på att Marieke ska höra av sig så jag kan få klippa mig idag. Guldvärt! Får se om hon kan komma på någonting för just nu känns det som om jag har denhär hopplösa längden! Men ska inte klippa av det, tror jag. (A) ingen som jag frågat vill det iaf. Vilket är typ mamma och elin?! aja, vi får se. Fria händer kanske...

Om det händer någon skoj får ni en bild sen, annars orkar jag iiiiinte!
Over and out  ___    L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0