Friiiday I'm in love!

Yeah! Då var det slutet på denna vecka också! Haha. Idag har varit en ganska bra dag! Lämnade barnen på DayCare, och åkte till Cassandra. Körde följa john till Elin och käkade lunch! Sötaste bebisen eeeever! Haha, såå gosig. Elin var tydligen impad över att hon var så lugn fast vi var där. Måste vara jag och Cassandra som är bra helt enkelt!!

Sen har dagen varit som vanligt. Min värdmamma sa att jag ska få åka på kursen, BRA VA SUSANNA?! Ska betala ikväll! Asnajs! Och så fick jag lön, gick rakt in i sparplånboken, då jag har exakt 157 dollar kvar från förra veckans lön, och en himla massa småmynt som skräpar! Måste hitta en spargris att samla dem i, och sen lösa in alla och göra någonting roligt för det! Men, idag är det Fredag, och fredag har blivit lite av en BIOKVÄLL! Så den ska spenderas med Elin och Cassandra! Liiike that!

Hope you Swedes had/have a good friday night!
Loove to you all, Your L!

Kommentarer
Postat av: Susanna Haraldsson

Grymt! Ska bli så himla kul, är grymt pepp!

2011-03-05 @ 17:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0