Free time!

Då var arbetsveckan över. Ska bli skönt att kunna sova ut lite faktiskt. Ikväll går jag och Arne all in! Filmmys och glass! Awesome. Sigrid dumpade oss, så vi ska sitta och tycka synda om oss själva! Tjockt som fan, men det förtjänar vi på hög nivå efter denhär jobbveckan! (fråga inte om namnen. Elin som döpt oss. Jag heter tydligen Leif)

I morgon ska jag skypa med min mor! Sen ska jag åka och träna ett låååååångt pass. Göra mig i ordning lite och sen på kvällen bär det av in till DC för att spendera kvällen med Ida och de andra. Hon åker på måndag - buhu. så det ska bli väldigt trevligt. På söndag ska Marieke klippa mig någon gång under dagen. Sen får jag se. Lite slappande innan det är dags att jobba på måndag igen!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0