Family!

Kände att jag saknade min familj lite ikväll. Tänkte på de många fredagarna genom åren som vi käkat en mysig fredagsmiddag. Bara vi fyra, ibland med någon respektive. Njutit av god mat, trevliga samtal och någonting att dricka. På senare år kunde vi sitta vid bordet flera timmar. Bara prata om allting. Helt underbara är dem!

Har kommit på att jag inte gillar att sova ensam. Vart är min katt när jag behöver henne?! Ne, ändring på dethär. Saknar hem lite för mycket idag. Måste fixa lite bilder och sätta upp på mina nära och kära! Ska även fotografera mitt rum och badrum någon dag så ni får se det! Men nu tänker jag lägga mig, och försöka sova. Troligt? Nej, kommer ligga och tänka.

Love to all of you back home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0