End of this week!

Snart är det 42 dagar i det stora landet Amerikat! Och än så länge är allting frid och fröjd! Och nu har även huvudvärken försvunnit! Tackar för det. Käkade middag med familjen förut, sen har jag suttit och skrivit lite brev. Ett till min älskade mormor och så ett till tösen som tänker fly tillbaka till "avlånga landet lagom". Usch och fy. Hoppas på att det inte blir för många tårar i morgon på flygplatsen när vi säger hejdå!

Men nu är det dags att sova igen. Känns lite konstigt. Amerikanarna gick ju på sommartiden i natt. Helt ovetande funderade jag på om mina klockor gick fel tills jag slutligen frågade. Så i två veckor är det bara fem timmars skillnad mellan sverige och mig! Men kommer bli svårt att somna, när klockan är "en timme mindre" än så länge. Yeah yeah. Slår igång en film.

Sweet dreams my loved ones!
Your L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0