En underbar lördag!

Japp, hade sjukt roligt med flickorna igår. Träffades på Safeway där vi började med att handla mat och sånt. Sen åkte vi hem till Cassandra och började göra kycklingsallad! MUMS. Va väldigt gott faktiskt. Så kom Hedvig också. Satt och pratade lite och sjöng till musiken som spelades! Sen blev det till att krypa ner i Hot tuben(sjukt varmt var det!)

Lite senare kom även några NAVY killar förbi. Vissa socialare än andra. Så några hoppade i badet med oss. Snackade lite skit och sjöng lite, några hoppade i vattnet, andra lät bli! Haha. Tiden gick och killarna var tvugna att åka hem, och vi bestämde oss för att slå igång en film! Tog hundra år innan vi fick igång ljudet, men tillslut så, tekniska som vi är!

Sov gott, och smög mig ut för att inte väcka Cassandra och Hedvig. Tog mig hem och åkte iväg till Glen Burnie med familjen för att bada lite! Ungarna älskade det! Haha. Dock blev de väldigt trötta! Jag med. Så sitter här och samlar lite kraft så jag orkar vara vaken under svenskkvällen ikväll! Ska dock bli trevligt att umgås lite. Kommer sova som ett barn ikväll!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0