Daim!

Mums. Det blev Ikea. Och Cassandra följde med! Wie. Gick runt och strosade lite och bara tog in allt svenskt. Kändes jättebra! Käkade svenska köttbullemenyn, sjukt gott potatismos till var det! Sen handlade vi lite. Blev lite ljusgrejer för mig, och svensk cider och daim! Mmm. Var en trevlig dag med mina vänner helt klart!

Har precis haft mitt "dagliga"(försöker med nästan varje dag) samtal med Susanna. Känns så himla bra att vi funnit varandra som vi gjort. Man blir lite starkare av att veta att man har någon där. Synd bara att vi bor så långt bort från varandra! Det gillas inte.

Nu tänker jag göra mig i ordning för sängen.
Sweet dreams!
Love L,

Kommentarer
Postat av: Susanna Haraldsson

Tur är ju iallafall att i den här farten som tiden går så blir det ju den 15 april in no time, och då kommer jag till dig! DET gillas!

2011-03-24 @ 16:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0