Då, nu, sen?

Time never had a chance to heal your heart
Just a number always counting down to a new start
If you always knew the truth
Then the world would spin around you
Are you dizzy yet?

I tried, but it rang and rang, I called all night
On a payphone, remember those from another life?
If everything I meant to you,
You can lick and seal then fold in two
Then I've been so blind.

Oh, oh take it all back, take the first, the last and only.
Oh, oh take it all back, take it all back,
Everything you showed me.
Oh, oh this must be how it feels when the feeling goes

I told you as I hovered, I never felt this way
You said I have the shot that stops my clock
Baby it's OK
You said you'd never have regrets
Jesus, is there someone yet
Who got their wish; did you get yours, babe?

--

Ibland är det ganska intressant att ha en blogg, kunna gå tillbaka och se vad man skrivit tidigare. Inse såhär på senare år hur naiv man varit som "ung". Man trodde man hade alla svar på allting. Och när allting gick sådär underbart bra så var hela världen fin och vacker, sen fick man ett bakslag och då fanns det ingenting som ens var värt vatten. Hum, ja det är väl allt bra lustigt egentligen! Det är väl tur att man börjar bli "gammal och klok" eller vad säger ni?

Allting som händer i våra liv, både bra som dåligt, ger oss erfarenheter. Man lever och lär var det någon som sa en gång i tiden! Smart människa. Två steg fram, och sen ett bak. Så snälla unga och gamla vänner, gå ut, lev era liv och VÅGA göra misstag. De flesta av er vet att jag har gjort dem. Tycker speciellt synd om mina föräldrar när jag tänker tillbaka på allt jag gjort. Det är väl tur man har såna bra föräldrar! Och en lillebror att prata igenom saker med!

Men, nu ska jag se om jag kan se levande ut och åka iväg till Starbucks med Cassandra, sen ska vi möta upp Elin och hennes kompis för lite frozen yoghurt. Bra skit! Tycker om att umgås med "Arne och Sigrid"! Sen måste jag ge mig ut på en promenad efter allt vi kommer ha stoppat i oss!

Sov gott sverige!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0