Bye bye!

Haft en trevlig kväll med Elin. Träffades på Safeway för att handla lite, sen blev det till att åka hem och laga mat - TACOS. Var faktiskt sjukt gott med någonting som inte innebar att äta någonting nytt! Iaf, tittade lite på Sex and the city och sen slog vi igång filmen "Love and other drugs". Var faktiskt sevärd. Sen hade vi en djup diskussion om otrohet? Helt normalt sådär en fredagskväll. Haha.

Sen blev det till att säga hejdå! Elin sätter sig på ett plan till Sverige i morgon, tur som är bara för en vecka, men ändå. Haha, sentimentala som vi är här borta! Det fick mig lite att tänka på min familj där hemma. Därför slog jag igång I rymden finns inga känslor, som jag fick utav min underbara lillebror dagen innan jag åkte! <3

Hope you're all doing fine out there! Sweet dreams!
With Love - Your L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0