All along the wall

Måndagen är här! Vet inte vad det är med mina ögon idag. De värker och gör ont, vilket resulterar i att allting blir ganska suddigt. Iaf texter och sånt. Så nu tänkte jag ta mig en liten morgon nap, samla på mig den sömnen som inte kom inatt. Var svårt att somna i tid i och med klockomställningen!

Hoppas på att den lilla haft en bra dag på Daycare! Han grät idag också. uuusch. Men den stora har det ju bra iaf! Så när jag hämtat dem ska vi käka, leka lite, sen ta bilden ner till Dullas flygplats och vinka av Ida! Det kommer bli tårkalas på hööög nivå!

Love L,

If You ask me to come
I'll Say Go
If you say you love me
I'll say sure if you say so.

Whatever you tell me
I wont believe you
and if you try and try to make me.
ooh i would like to know
which one is willing to lose

All along the wall between us
I see a teacher there for us
I look at the wall and see right through it
I lean on the wall, there for us

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: jäkla va snabbt du kommentera :P jag skrev nyss inlägget =) Jaaa! <3

2011-03-14 @ 18:25:18
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0