A new happy ending?

It's nice to know that you were there
Thanks for acting like you cared
And making me feel like I was the only one
It's nice to know we had it all
Thanks for watching as I fall

--

Yeah, life isn't what it used to be. Going to school, and then of to practice and home to sleep! That was times that! Well, lifegoes on. And for now i like my life. Or, yeah, sure there's thins I would love to have in it, but what's the point in thinking of things you don't have? That you can't have right now? My time will come to, someday!

Idag fick jag hämta skrutten på Daycare, han hade varit jätteledsen hela dagen, så vi lekte lite innan vi hämtade den äldre. Käkade och sov lite, sen åkte vi hem till min Lcc Meghan på Playdate! Var faktiskt riktigt rolig. Skoj att hon är ungefär i ens egen ålder, så man har lite att prata om. När jag slutade så tog jag med mig ett ägg och åkte till Elin. Vi bakade svenska kanelbullar! De blev sjukt goda. Elins mammas recept, och min mammas utseende! Jag var stenhård på den punkten. De blev väldigt fina, och goda med! Nu är jag trött, och har sovmorgon i morgon, så ska passa på att njuta! 

Hope you're all having the time of your life out there!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0