A gooood night sleep!

Vaknade och verkligen kände i hela kroppen att jag sovit bra! Dock tror jag att jag drömt någe sjukt inatt, eller tror jag bara att jag drömt det? Eller har det faktiskt hänt? Kan inte ni känna så ibland, när man inte vet om man drömt någonting, eller om det faktiskt hänt. Haha, ibland känns allting äckligt verkligt alltså.

Idag ska jag och barnen åka till Cassandra. Vi ska dels leka "händige Manny" och så ska vi ha picnic och leka lite. De har ju en stoooor basketkorg som min lilla är dödskär i! Så får vi se vad som händer resten av dagen! Måste komma på vad vi ska äta idag också. Mycket tänka. Så ska Cassie och jag göra ett försök till, typ fjärde försöket?! Till att gå på Zumba iaf! Skulle vara skönt. Men nu ska jag hoppa in i duschen så jag kan börja jobba!

Love to you all!
Yours, L

"People say that I'm a dreamer - well I'm not the only one!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0