The things...

you do for someone you love!

En söndag har passerat - den spenderades i sängen till 80%, barnvaktande 10% och städande 10%! Mycket givande dag med flaggan på topp!(en mening fylld med så mycket ironi att det är skrattretande!) Men, man ska väl ha dagar som denna också. Hoppas på att jag är hyffsat utvilad i morgon när jag vaknar upp bara!

Fick ju prata med min älskade mamma i morse iaf! Och lillebror på ett hörn också. Jag tänker aldrig göra om någonting sånthär igen! För när man får dagar som denna så är lyckan väldigt långt borta. Och det hjälper inte att man vet att allting kommer vara bra i morgon! Men, i morgon börjar vi en ny vecka! jobba, träna, sova!

L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0