Terapi?

Var väldigt stolt över mig själv att jag faktiskt sov till 11:30 idag! Även om jag tror jag har vaknat några gånger idag! Är dock inte helt säker - kan ha varit dröm också! Men, lyckan av att gå upp till köket för att se om man kan hitta någonting som ska ta bakisverksamheten och kasta iväg den och då hitta en STOR SVENSK PLOCKGODISPÅSE är obeskrivlig! TACK TACK A! har bara ätit några bitar men jag njuter av varje sekund!

Ska hoppa in i duschen och tvätta bort gårdagen och försöka se levande ut! Sen blir det att följa med Emma till Target och träffa Sandra! Ska bli skönt! Emma viskade lite om Fro yo också - tackar jag inte nej till! Det vet ni ju! Annars blir det nog bara lugnt idag. Mina ben gör väldigt ont efter min promenad igår! Men vad gör det om hundra år?

Love L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0