Svenska Nationaldagen!

Har haft en underbar eftermiddag/kväll med min värdfamilj! Dom är väl bara för bra! För det första så är S hemma igen - det gillar vi! Men iaf - runt fem packade vi in oss i bilen och åkte ner mot DC. Och mina värdföräldrar gav varandra småpikar heeela vägen - roliga sådana alltså. Men vad jag skrattade. Kändes som om ingenting kunde gå fel den kvällen!

Väl framme vid Residenset så slog vi ner oss på våran filt och började äta lite! ALLA pratade svenska - vilket kändes väldigt skumt när man är på bortaplan! Men fick hälsa på en del Ambassadmänniskor(träffade även på någon minister?) och så träffade jag några människor i min egen ålder som jag bytte ett och annat ord med! Sjöng nationalsången och sen satte jag mig ner på filten och bara tog in allting! Sen bjöd de även på jordgubbstårta innan det blev dags att åka hem!

Hemvägen vad även den lika rolig! Haha, älskar det faktum att mina värdföräldrar klarar av att bjuda på sig själva och driva om allting! Väldigt enkla människor att umgås med :) Blev lite prat om North Carolina resan, och lite annat sånt. Verkar som om vi får besök i helgen - ska bli spännande!

Nu ska det sovas! 07:00 börjar vi i morgon!
L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0