Sunday!


I'm coming up only to hold you under
I'm coming up only to show you wrong
And to know you is hard; we wonder
To know you all wrong; we were.

Really too late to call,
So we wait for morning to wake you
That's all we got
to know me as hardly golden
Is to know me all wrong, they were.

At every occasion I'll be ready for the funeral
Every occasion, once more, it's called the funeral
Every occasion, know I'm ready for the funeral
At every occasion, oh, one billion day funeral

I'm coming up only to show you down,
For I'm coming up only to show you wrong.

--

Söndag söndag söndag... Talade med min mor i morse <3 bara 11 dagar kvar tills jag får se henne igen! Sen gjorde jag inte alls mycket faktiskt. Jobbade frivilligt en stund på eftermiddagen för att hjälpa till lite! Och nu ligger jag i min säng igen! Ska väl ta en dusch snart - ser ut som om det blir middag med Elin och hennes föräldrar ikväll!

Btw så är jag kääääääär i låten över!! "The funeral - Serena Ryder". Inte orginalet, men jag tycker den är bättre! Smaken är som baken! Jaha veckan då? Jobba. Och jag längtar till helgen för då har jag min underbara vän Susanna här igen!! Och när hon åker hem är det bara två dagar kvar... TVÅ!!!!

- L,

It the shoe fits you better walk in it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0