Norrlänningar alltså!

Haha, Elin Elin Elin! Jag älskar dina uttal på vissa ord! Träffade Elin och hennes vän Malin idag(väldigt trevlig btw) och hade en trevlig kväll på target/downtown/CC factory! Iaf så sitter vi och börjar prata om den svenska cidern Rekordelig - som jag iaf uttalar precis som det skrivs, men Elin sägen Rekordlig - kanske inte roligt för er, men vi hade roligt! Tycker om dig ändå men det vet du ju redan! :)

Hade en halvlång dag faktiskt. Men, det hela ljusnade mot kvällen och blev riktigt bra! Så himla roligt att äta middag med familjen! Haha, blir alldeles varm inom mig - och tänker ännu mer på min familj hemma som jag saknar! Men, två arbetsdagar kvar - eftersom braiga jag är leeeedig på fredag! Aldrig bortskämd Au Pair!?

Nu ska det sovas!
L,

btw - fett sur på en viss person just nu! Sjukt onödigt att skriva så! Varför liksom? Prioritering, prioritering!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vem då?

2011-06-08 @ 10:05:15
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0