Min lillebror!

Kan jag ha världens bästa lillebror! Inte för han gjort något speciellt - eller jo, han hade skickat ett jättegulligt sms i morse! Men jag saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaknar honom massor! Det är ju han och jag mot världen ju?! Måste nog ta och ringa någon dag. På tooook för länge sen jag fick prata med honom på riktigt!

--

Kvällen då. Ska åka och hänga med Elin - chockade?! Behöver verkligen lämna huset lite en stund!
Nackdelen med att bo på jobbet! Även om man inte jobbar så ställer man upp när man är hemma.
I alla fall gör jag det! Känns ju skitdumt att sitta i soffan och bara säga "Nej jag är ledig"

Blir Mallet, Target, Fro yo och hem till Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0